חברותא
חפש אותנו בפייסבוק! דף היוטיוב של חברותא

מועדוניות

הרשמה למועדונית נועם הראה הרשמה למועדונית מורשת משה הרשמה למועדונית שלום

חברותא מברכת ומאחלת לכולנו שנת לימודים פורייה ומוצלחת עם שגשוג ועליה,  ומזמינה אתכם להיות חלק מהמועדוניות שלנו.

במועדונית שלנו חמים ונעים. במועדונית שלנו האוכל טעים. במועדונית שלנו כל ילד וילדה הם הנסיכים, לומדים דרך ארץ, נימוסים וערכים. עם הצוות האיכותי המעביר תכנים מעניינים, את שיעורי הבית בשמחה מכינים. יצירות, משחקים ופעילויות, ספורט, אתגרים וחוויות, ממגוון רחב ועשיר של חוגים נהנים. מיומנויות רבות רוכשים וכישורים מפתחים. זהו ביתנו- המועדונית שלנו!

עמותת חברותא מפעילה מועדוניות בבתי הספר של החמ"ד ברמת גן שנים רבות.
מועדוניות חברותא מאופיינות באיכות ייחודית הנובעת ממתן דגש על התחומים הבאים:
 

  • הצוות- כח האדם של כל מועדונית נבחר בקפידה מתוך התאמה מרבית לדרישות הרלוונטיות. מובילת המועדונית הינה דמות חינוכית בעלת וותק וניסיון הנמצאת בקשר מתמיד עם הצוות הפדגוגי בביה"ס של הילד/ה . בכל מועדונית סייעת חמה ומסורה המגבה את רצף הפעילות והעשייה ומעניקה ערך מוסף של תמיכה והושטת יד בכל המתבקש.
    הצוות פועל מתוך תיאום ושילוב באווירה חמה ואוהבת העוטפת את הילדים בהכלה ותשומת לב . גישה זו של הצוות מעניקה לכם ההורים ביטחון ורוגע ומאפשרת בחירה מושכלת של מסגרת איכותית לילדכם בשעות הצהריים.
  • תזונה ובריאות-במועדונית מוגשת בכל יום ארוחת צהריים חמה ומזינה העונה על כל הצרכים התזונתיים בגיל הילדות וההתפתחות. המזון המוגש לילדים עומד בדרישות מחמירות וקפדניות של תזונאית קלינית  ותחת הנחיות משרד הבריאות והמלצותיו. המנות  מצטיינות בהיצע וטריות ,דלות שומן ,סוכר ונתרן ונטולות חומרים משמרים, צבעי מאכל ושומן טראנס. המזון מורכב ממנת חלבון בשרית, פחמימה ותוספת ירקות מבושלים וטריים בהגשה ביתית ואסתטית. לקראת סיום המועדונית מוצעת לילדים טעימת 4 של כריך ופרי טרי כהשלמה לסדר יום בריא ומזין.
  • שיעורי הבית- שיעורי הבית נעשים במועדונית בקבוצות קטנות תחת הדרכת הצוות. בתחילת השנה ניתן דגש על אופן הכנת שיעורי בית מלאים ע"מ להקנות לילד/ה עצמאות וחשיבה ובמקרה הצורך תוגש עזרה. שעת הפעילות הראשונה מוקדשת להכנת שיעורי בית במלואם, המסיימים ימשיכו לפעילות הפנאי.
    אנו מודעים לחשיבות ההקפדה על  הכנת השיעורים במועדונית  ופועלים כיד אחת עם צוות ביה"ס ואתכם ההורים להשגת תוצאות, הישגים ומצוינות בנושא זה.
  • פנאי והעשרה- בכל שבוע משולב חוג במערכת השעות של המועדונית כחלק מהווי חינוכי ויצירתי המעודד ביטחון עצמי ,פיתוח מיומנויות וכישורים, העצמה והנאה. בשעת החוג נוכח עם הילדים איש צוות בנוסף למדריך המקצועי. פרט לזאת נהנים הילדים מידי יום מפעילות חברה וספורט, יצירות, משחקים דידקטיים ופינת ספרות המאפשרת קריאה ומנוחה.
    בערבי חגים וימים מיוחדים תוקדש פעילות נושא, חגיגת ימי הולדת תתקבל בשמחה.
  • הקשר עם בית הספר- חברותא כגוף חינוכי בלתי פורמלי  רואה במועדוניות מסגרת המשך טבעית, תומכת ומשלימה  לנעשה בבית הספר. מתוך ראיה זו נמצא צוות המועדונית בקשר עקבי עם צוות בית הספר של התלמיד/ה ואתכם ההורים.
    שיתוף הפעולה בין הדמויות המחנכות בבית הספר, במועדונית ובבית נמצא תורם להתקדמות התקינה של כל ילד/ה.
  • תנאים ותשתיות- מועדוניות חברותא שוכנות במבנים מעוצבים באווירה חמה וביתית ומאובזרים במיטב הציוד. לרשות כל מועדונית עומד אולם ספורט, סטודיו למחול, מגרש משחקים וכן מחשבים, מסכי פלזמה ועוד.
    מגוון האפשרויות מבטיח הנאה פעילה ושימוש נכון בשעות הפנאי של הצהריים.