חברותא
חפש אותנו בפייסבוק! דף היוטיוב של חברותא

תקנון

תקנון ונהלי השתתפות ותשלום

משתתפים יקרים

ברוכים הבאים לאתר חברותא, תודה על שבחרתם בנו, ואנו מקווים שתיהנו ממגוון הפעילויות בחברותא, עמותה שהיא בית.

על מנת שנוכל לשרת אתכם ביעילות ובנאמנות הנכם מתבקשים להקפיד ולקרוא העיון את נהלי הרישום והתשלום הבאים!

הערות חשובות

.זכר כולל גם לשון נקבה, וכן להפך*

* בכל מקרה בו המשתתף קטין (מתחת לגיל 18), הוריו הם אלה המתחייבים בשמו כלפי חברותא לכל דבר ועניין.

 

תקנון השימוש באתר חברותא

1.  בגולשך באתר הנך מסכים לתנאי השימוש באתר המפורטים להלן; נוסף על כל זכות שבדין, דינו של תקנון זה כדין חוזה בינך לבין חברותא.

2.  כל זכויות היוצרים באתר (לרבות כל המידע, הנתונים, התמונות וכל מדיה ותוכן מכל סוג שהוא) שייכות לעמותת חברותא (ע.ר מספר 580094035).

3.   אין לפרסם, להעתיק או לעשות כל שימוש בכל תוכן, מדיה, לרבות כל תמונה, סרטון וכל חומר אחר באתר אלא שימוש אישי המותר על פי חוק; שימוש מסחרי יהיה מותר רק לאחר אישור מפורש בכתב מעת חברותא.

4.  אין להסתמך על המידע באתר, וכל המסתמך על המידע המופיע בו עושה זאת על אחריותו האישית. אין באמור באתר כדי לחייב את חברותא כלפי כל אדם שהסתמך על המידע באתר או לאור כל שימוש באתר, והיא תהיה פטורה מלפצותו או לשפותו על כך.

5.  חברותא משתדלת כי המידע באתר יהיה מדויק, אך מובן כי טעויות עלולות לחול, ואין חברותא אחראית על תוצאה של טעות כאמור.

6.   אין חברותא אחראית על מידע המתפרסם בפרסומות שבאתר, ככל שיהיו בו כאלו; וכן אינה אחראית על מידע הנמצא באתר אחר שקיים אליו קישור באתר חברותא, וכן היא אינה אחראית על תגובות של גולשים ומאמרים פרטיים ככל שיהיו בו.

7.   כל סתירה בין האמור בכל מקום באתר, לבין מסמך הנמצא במשרדי העמותה או הסכם החתום או המוצא לחתימה באופן סטנדרטי בהקשר של השתתפות בפעילות בעמותה – תהא עדיפות להסכם או למסמך על פני הנאמר באתר.

 

תקנון למשתתפי פעילויות חברותא

 

התקנון מוצג הן באתר האינטרנט של העמותה, והן במשרדי העמותה. דין התקנון כדין חוזה בין המשתתפים בפעילויות לבין חברותא

 

בס"ד

תקנון נהלי השתתפות ותשלום בפעילויות חברותא

הערות חשובות

  • זכר גם לשון נקבה במשמעוכן להפך.
  • בכל מקרה בו המשתתף קטין (מתחת לגיל 18), הוריו (או אפוטרופוסיוהם אלה המתחייבים בשמו כלפי "חברותא", ומצהירים בזאת שהם עומדים בדרישות האמורות ב"חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסותהתשכ"ב1962" על מנת להתחייב בשמו.

 

התקנון מוצג הן באתר אינטרנט של העמותהוהן במשרדי העמותהדין התקנון כדין חוזה מחייב בין המשתתפים בפעילויות לבין חברותא.

א.     הוראות כלליות בעניין השתתפות בפעילויות בחברותא

1.     צביון העמותה
חברותא (חברותא – מרכזים קהילתיים דתיים ר"גע"ר(580094035 הינה עמותה הפועלת בהתאם לצביון של החברה הדתית לאומיתעל המשתתפים בפעילויות של חברותא לכבד עיקרון זה.
 

2.      הצהרת בריאות


)א) השתתפות בכל פעילות(מועדוניתצהרוןקייטנהסדנאמפגשחוגשיעור וכל אירוע אחרלהלן:"פעילות") של חברותא מותנית בהצהרת המשתתף על מצב בריאותו.

(ב) בעצם השתתפותוהמשתתף מצהיר כי הוא מתאים לפעילות בה בחר להשתתףולעמוד במאמץ הדרוש לכל פעילותבאחריות המשתתף, לגבות את הצהרה גם בכתבבטופס ההרשמה/בריאות.
(ג) במידה שהמשתתף סובל ממגבלה) לרבותמחלהאלרגיה או רגישות למזון או לחומר כלשהו, מגבלה בתנועה או הפרעה תפקודית מכל סוג שהוא) שעשויה למנוע ממנו להשתתף, לגרום לו לקושי בהשתתפות, או עלולה לגרום לנזק או לסיכון,לו או למשתתפים אחרים או לצוות עליו לפעול בהתאם לסעיף 3.
(ד) הורים לילד/ה שצמודה לו/ה סייעת אישית בבוקר, עליהם לדאוג לסייעת אישית גם במסגרת הפעילות בה הוא/היא משתתפים, ללא סיוע צמוד לא יוכל הילד/ה להשתתףבפעילות.
 

3.     מגבלה רפואית
(א) מי שסובל ממגבלה רפואית)לרבותמחלה, אלרגיה או רגישות למזון או לחומר כלשהו, מגבלה בתנועה או הפרעה תפקודית מכל סוג שהואשיש לגביה ספק סביר שיכולה להפריע לפעילות או להשתתפות בה או עלולה לגרום לנזק כאמור בסעיף 2 – הרי הוא מחויב להצהיר זאת בפני חברותא במעמד ההרשמה(בטופס ההרשמה בכתבולהביא אישור מהרופא המטפל על כך שאין מניעה שישתתף בפעילות, וזאת כתנאי להשתתפות בפעילות.
(מי שהתגלתה, החמירה או נוצרה אצלו מגבלה רפואית כאמור במהלך תקופת הפעילות,מחויב לדווח עליה למשרדי חברותא בכתב ובהקדם האפשרי. מובן כי כל עוד לא דווח לחברותא על המגבלה, אין מצופה ממנה להתייחס לכך.


)ג(במידה שחברותא לא תוכל לתת מענה להשתתפות הפעיל עקב המגבלה, הדבר יחשב כביטול השתתפות ביוזמת חברותא,וזאת רק אם יודעה על המגבלה מראש במעמד הרישום.

(ד) חברותא רשאית לדרוש ממשתתף להביא אישור רפואי, אם יש לה חשד סביר כי עקב מגבלה רפואית, השתתפותו עלולה לגרום להפרעה או לנזק כאמור בסעיף זה (בכל מקרה אין האישור הרפואי מחייב את חברותא);אין בכך כדי לגרוע מחובת המשתתף להצהיר ולדווח על מגבלה רפואית בהתאם לסעיף זה.
(ה) חברותא לא תהיה אחראית, בכל מקרה, על מגבלות רפואיות של משתתפים.
 

4.     דגשים נוספים לגבי רגישות למזון
(א) מעבר לאמור לעיל בסעיף3, מובן כי יכול להיות כי המשתתף עשוי להיחשף למזון לא מתאים שהובא על ידי משתתפים אחרים, סופק בטעות על ידי יצרן המזון וכיוצא באלה.
(ב) חברותא כאמור עושה כל מאמץ להתחשב ברגישות, בהתאם למה שיודעה לגביה, אך מחובת המשתתף להיות זהיר ומודע לרגישות שלו, וחברותא לא תהיה אחראית על נזק מסוג זה.
 

5.     שנת הפעילות
(א) שנת הפעילות במועדונית היא מתאריך תחילת שנה"ל בבתי הספרכפי שנקבע ע"י משרד החינוך, ועד סוף שנה"ל בהתאם לקביעת משרד החינוך.
(ב) שנת הפעילות בחוגים היא החל מתחילת חודש ספטמבר ועד סוף חודש יוני בכל שנה.  למעט ערבי חג, ימי חג וחוה"מ/  ע"פ רשימת חופשות שמופיעה במשרדי חברותא.
(ג) כל האמור בסעיף זה יחול כל עוד לא פורסם לו"ז אחר לפעילות מסוימת,ובכל מקרה אין בו כדי לחייב את חברותא לפתוח פעילות במשך כל שנה"ל או חלק ממנה.
 

6.     פעילויות בימי חופשה
(א) הפעילות במהלך החגיםחופשות בתי הספרוימי שבתון מכל סוג שהוא,תתקיים רק בימים אשר יוגדרו כימי פעילות בהתאם ללוח חופשות שיתפרסם בתחילת כל שנה.
(ב) תשלום עבור פעילות נוספת בזמן חופשה יהיה בנפרדלמעט אם פורסם אחרת.
 

7.     תשלום על בסיס חודשי
(א) התשלום עבור כל פעילות הינו אחיד וקבוע ומחושב על בסיס חודשילמעט אם נאמר במפורש אחרת.
(ב) מחירי החוגים מחושבים ע"פ עלויות הביצוע בפועל. החופשות בחגים שבהם אין פעילות נכללות בעלות החוג.
(ג) על אף זאת, התשלום עבור החודש בה התחיל המשתתף את פעילותו (במידה שאינו מלא)וכן החודשים בהם חלים" חגי תשרי–" יהיה חלקי לפי מספר ימי הפעילות.


)ד(היעדרות חלקית במהלך תקופת הפעילות, אינה גוררת זיכוי

8.      קורסים/סדנאות ע"פ מספר מפגשים
כל האמור בתקנון זה בעניין הרשמה, תשלום, ביטול השתתפות, פתיחה וסגירת פעילות תקף גם לקורסים וסדנאות. 
(א)על קורסים שמתקיימים לפי מספר מפגשים לא חלה הנחה כחוג נוסף.
(ב) התשלום עבור קורסים המורכבים ממספר מוגדר של מפגשים הינו בגין קורס מלא. החזר עבור ביטול השתתפות יעשה בכתב עד 21 לחודש ויזוכה החל מחודש הבא באופן יחסי למספר המפגשים. כמו כן החזר על חומרים יעשה מול החברה המפעילה.

9.      ביטול השתתפות יעשה באופן יחסי למספר המפגשים. כמו כן החזר על חומרים יעשה מול החברה המפעילה.
 

10.       פתיחת הפעילות ושינוי בפעילות
(א) פתיחת הפעילות והמשך קיומו מותנית במספר מינימלי של משתתפים/נרשמים.
(ב) חברותא רשאית,לפי שיקול דעתה לאחד/לבטל פעילויות או לשנות את מועדן. ככל שצביון הפעילות נשמר, הימנעות המשתתף מהמשך פעילותו לא תיחשב כביטול פעילות ביוזמת חברותא.
(ג) חברותא רשאית, לפי שיקול דעתה, לבטל פעילויות עקב מיעוט משתתפים/נרשמים או מכל סיבה אחרת, וכן היא רשאית לשנות את מיקום הפעילות, את מתכונת הפעילות או את השירותים הכלולים בה.
(ד) על ביטול פעילות באופן קבוע, הנעשה ביוזמת חברותא,ידווח למשתתפים לפחות 14 יום מראש, אלא אם הוא נוצר עקב סיבה שאינה בשליטת חברותא או בידיעתה.
(ה) במקרה של ביטול פעילות ביוזמת חברותא, כך שלא ניתן מענה חלופי סביר להמשך הפעילות, יוחזר הכסף למשתתף באופן יחסי בהתאם לתקופת הפעילות שבוטלהציוד שנרכש לפעילות, שאין אפשרות להחזירו או לעשות בו שימוש מחדש בצורה סבירה, לא יתקבל בעבורו החזר.
(ו) החזר חומרים ע"י חברה איתה עובדת חברותא יעשה לפי תקנון המקובל בחברה.     

11.       שינויים זמניים במהלך השנה
(א) הפעילויות מתקיימות בימים ובשעות כפי שמפורסם בתחילת כל שנה/פעילותשינויים עשויים לחול בכפוף לאילוצים בלתי צפויים.
(ב) הפעילות בכל מקום כפופה באופן מלא ללוח החופשות או הפעילויות של המרכז הקהילתי/מוסד הלימודים בו היא מתרחשתחברותא אינה אחראית על שינוי או שיבוש בפעילות שנגרם מאת המקום בו הפעילות מתקיימת, עקב סיבה שאינה תלויה בה ולא ידעה עליה זמן סביר מראש.
(ג) במידה שהתבטל שיעור ביוזמת המדריך או חברותא, יתקיים שיעור ע"י מדריך חלופי או יקבע מועד אחר (לרבות אפשרות להארכת זמן השיעורים על פי הלו"ז המתוכנן).
 

12.       דין אי הגעה לפעילות
אי הגעה לפעילות ביוזמת המשתתף, או עקב פעילות בה המשתתף לוקח חלק,אינה מזכה בשום החזר שהוא – והכול אלא אם נאמר במפורש אחרת.
 

13.       הרשמה כתנאי להשתתפות בפעילות
(א) לא יורשה אדם להשתתף בפעילות אלא אם חתם על טופס הרשמה המתאים לסוג הפעילות.
(ב) טופס כאמור ניתן להוריד באתר האינטרנט או לקבל במשרדי העמותה,ולשולחו כשהוא מלא וחתום בפקס/דוא"ל או למוסרו ביד לרכזי חברותא במרכזים השוניםניתן גם למלא ולשלוח את הטופס במישרין דרך אתר האינטרנט.
(ג) כל הרשמה שלא נמסרה ביד לרכזת, חובה על הנרשם לוודא כי נתקבלה.
(ד) ההרשמה לא תיחשב לסופית עד שלא יוסדר התשלום המלא עבור הפעילות, וימולא טופס הרשמה והצהרת בריאות.
(ה) חתימה על הטופס כוללת הצהרה כי המשתתף מסכים לכל האמור בטופס ובתקנון.
 

14.       שימוש בתמונות ובסרטונים
(א) המשתתף, בעצם השתתפותו, מסכים כי חברותא תעשה שימוש סביר בתמונות או בסרטונים שיצולמו בכל פעילות, לצורך פרסום פעילות העמותה;ולא תהיה לו כל תביעה או דרישה עקב כך.
(ב) משתתף שאינו מעוניין בכך, ימחק מטופס ההרשמה את הסעיף המצהיר על הסכמתו כאמורכל עוד לא מחק – תחול ההסכמה.
(ג) המשתתף מצהיר כי תצלום קבוצתי או מרוחקכך שאינו נראה באופן בולט או ברורלא יחשב כפרסום כאמור בסעיף זה, והשימוש בו יהיה מותר בכל מקרה.
 

15.       קבלת מידע מחברותא
אני מאשר קבלת מידע מאת חברותא לכל אמצעי תקשורת שברשותי בעניין פעילות העמותה.
 

16.       חובה להודיע על שינויים
(א) חובה על המשתתף להודיע לחברותא על כל מידע (או שינוי במידע), שעשוי להיות רלוונטי להשתתפות בפעילות (לרבות מי רשאי לאסוף קטין מהפעילות,מגבלה רפואיתשינוי בפרטים אישייםטלפוןכתובת וכדומה...).
(ב) חברותא לא תהיה אחראית על נזק שייגרם בגלל מידע שלא נמסר לה, או שנמסר באופן חלקי או בלתי מדויק.
(ג)כל מידע רלוונטי, יימסר בכתב בלבדלרכז של חברותא.
 

17.       התנהגות נאותה בפעילות


)א) המשתתף מתחייב לשמור על רכוש חברותאעל רכוש חבריוועל רכוש המקום בו מתקיימת הפעילות.
)ב) במידה והמשתתף ישחית ציוד או יגרום לנזק כל שהוא בפעילות, יחויבו בתשלום עבור תיקון או רכישת הציוד שהושחת.

(ג) חברותא אינה אחראית על הרכוש הפרטי של המשתתפים או שהמשתתפים מביאים איתם, והם מתבקשים להימנע מלהביא דברי ערך לפעילויות.
(ד) המשתתף ינהג בכבוד לצוות חברותאולחבריוויישמע להוראות האחראים,וכן הוא מתחייב לנהוג על פי הוראות תקנון זה.
(ה) המשתתף (וכן הורי המשתתף הקטין) אחראי לא להפריע לפעילות התקינה בכל דרך שהיא.
(ו) המשתתף חייב להחזיר לחברותא כל ציוד שניתן לו בהשאלה או בהשכרה,מיד בעת שיידרש לכך.
(ז) משתתף לא יצא באמצע פעילות, במקרה שיש צורך בכך יש לתאם מראש עם המדריך/רכז במקום. במקרה של קטינים החייבים בליווי, יש צורך בהסכמת ההורים.
(ח) במקרה בו הפעילות כוללת ארוחה(כגון מועדונית), הוראות משרד הבריאות מחייבות, יש לשמור על היגיינה. אין להוציא את הארוחה מחוץ למתחם הפעילות.
 

18.       נכונות פרטי הרישום
(א) המשתתף מצהיר כי הפרטים שמסר בטופס הרישום הם נכונים ומלאים ומקובלים עליו.
(ב)כל התכתבות רשמית מאת חברותא למשתתף תיעשה לכתובת הדואר פקס /דוא"ל שמסר המשתתף בטופס הרישום, לפי בחירתה. האחריות על עדכון הכתובת ובדיקתה תהיה על המשתתף.
 

19.       אחריות על הגעה לפעילות
(א) על המשתתף להגיע לפעילות בזמן שנקבע, חברותא לא תהיה אחראית על משתתף שהגיע למקום הפעילות בטרם תחילתה.
(ב) האחריות על הגעה לפעילות של משתתף קטין חלה על הוריו, באופן בלעדי.
(ג) משתתף שנכח בפעילות, ומכל סיבה שהיא לא מולאו טפסי ההרשמה שלו כדין ו/או לא הוסדר התשלום, הרי שעצם נוכחותו מהווה הסכמה להשתתפות,ולכל תנאי התקנון, ולא תתקבל כל טענה של המשתתף ו/או הוריו בעניין אי הסכמה להשתתפות.
 

20.       אחריות בתום הפעילות
(א)חברותא אינה אחראית על שלום המשתתפים ובטיחותם לאחר תום הפעילותהורים אחראים על איסוף ילדיהם(לגבי ילד החייב בלווי) וכן אחראים על שלום ילדיהם הקטינים מיד עם תום הפעילות.
(ב) משתתף שטרם מלאו לו שניםבאחריות הוריו (או אדם אחר שהסמיכו לכך בכתב בטופס ההרשמה) לקחת אותו מיד בתום הפעילות ללא כל שיהוי, והוא עובר לאחריות הוריו מיד בתום הפעילות.
(ג) במקרה של איחור חובתו ואחריותו של ההורה להודיע לרכז/מדריך במקום על כך, ולא תהיה למשתתף ו/או להוריו כל טענה או תביעה כנגד חברותא בגין איחור או העדר השגחה, שלא יודעה לגביו במפורש.


)דהוראות סעיף זה יחולו גם על ילדים בגילאי עד , אלא אם מדובר בתלמיד במערכת החינוך, שההורים שלו אישרו עבורו בטופס ההרשמה, ולאחר ששקלו את שיקולי הבטיחות הרלוונטיים לילדם, כי הם מאשרים לו לעזוב את לאחר תום הפעילות בכוחות עצמו.

(ה) משתתף קטין שמלאו לו שנים, הרי שבעצם השתתפותו בפעילות, הוריו מאשרים כי הוא רשאי לעזוב לאחר תום הפעילות בכוחות עצמו(האישור כלול במפורש בטופס ההרשמה)וזאת למעט אם סימנו במפורש כי אינו רשאי ללכת בכוחות עצמו בטופס ההרשמה.


)ו(בכל מקרה לא תהיה למשתתף ו/או להוריו כל תלונה או תביעה כנגד חברותא לגבי משתתף הרשאי ללכת בכוחות עצמו – והוריו הם אחראים על שלומו ובטחונו לאחר תום הפעילות.

(ז) למען הסר ספק, דין איחור בלקיחת משתתף החייב בליווי, יחויב בקנס, כדין איחור לאיסוף מהמועדונית.
(ח) הוראות סעיף זה באות להוסיף על כל דין ועל הוראות חוזר מנכ"ל  משרד החינוך, ולא לגרוע מהם.
 

21.       ביטוח משתתפי הפעילות
חברותא מבטחת את משתתפי הפעילות בביטוח צד ג'.
 

22.  ביגוד
(א)כל משתתפי חוגי תנועה, ספורט, מחול וקצב מתבקשים לרכוש תלבושת או כל אביזר משלים שידרשו להשתתפות בחוג.
(ב)יש להגיע לחוגים בזמן, לבושים בתלבושת החוג. (לבנות שיער אסוף וללא תכשיטים)
(חברותא אינה אחראית לציוד המשתתפים בזמן השיעורים, נא לא להביא דברי ערך.
 

23.       הוראות נוספות
(א) הוראות  "תקנון השימוש באתר"(המופיעות באתר האינטרנט) הינן חלק בלתי נפרד מתקנון זה.


)ב)  ההוראות הכלליות שבפרקים א', ב', וג'לתקנון יחולו על כל הפעילויות של חברותאגם אם יש עבורן התייחסות נפרדת במקום אחר בתקנון ) אלא אם נאמר במפורש אחרת).
)ג(אין באמור בכל מקום בתקנון כדי לפגוע בכל זכות המגיעה לחברותא לפי כל דין או לפי כל הסכם אחר, וכן הוא כפוף להוראת כל דין או הוראה מחייבת במדינת ישראל.

(ד) אין באמור בכל מקום בתקנון כדי למנוע מחברותא לערוך שינויים בפעילות או בהנחיות השונות שנובעות משינויי נסיבות או משינוי בדין
 

ב.תנאי תשלום
משפחה החייבת כספים לחברותא לא תורשה להירשם לפעילות עד להסדרת החוב

24.       אופן התשלום
(א) התשלום לכל פעילות יעשה באמצעות תשלום מראש לכל תקופת הפעילות.
(ב) ניתן לשלם באמצעי התשלום הבאיםמזומן מראש לכל הפעילות; שיקים עוקבים (לפקודתחברותא"ולמוטב בלבד) ;כרטיס אשראי. אין אפשרות לתשלום במזומן חודש בחודשו.
(ג) ייתכן שבפעילויות מסוימות לא יהיה ניתן לשלם בכרטיס אשראיבמקרה זה הדבר יפורסם בעת פרסום הפעילות.


)דניתן לשלם במספר תשלומים שווים ללא ריבית, במספר שלא יעלה על מספר חודשי הפעילות (לדוגמאחוג או מועדונית הנמשכים 10 חודשים – עד 10תשלומים),    אולם תשלום לקייטנה אפשרי בעד תשלומים.

25.       מועד הסדרת התשלום


)א(יש להסדיר את התשלום בטרם תחילת ההשתתפות בפעילות, ולכל המאוחר בשבוע הראשון של הפעילות לאחר שיעור הניסיון (ולפני השיעור השני).

(ההרשמה לחוגים הינה הרשמה שנתית ולא יתאפשר תשלום חודש בחודשו.
(מובהר בזאת כי מי שלא יסדיר תשלום, לא יורשה להשתתף בפעילות.
(מהשיעור השני על המשתתף להציג בפני מדריך החוג אישור המעיד על הסדרת תשלום ומילואי טופס בריאות, זה תנאי הכרחי להשתתפות.
(התשלום בגין הפעילות הינו תשלום חודשי משתתף לא יזוכה בגין השתתפות חלקית.
 

26.       השתתפות בשיעור ניסיון
(א)בחוגים בלבד,פרט למוזיקה ושיעורים פרטיים, שיעור ניסיון הוא ללא התחייבותותשלום. מי שיממש את הרשמתו לחוג יחויב לשלם גם על שיעור הניסיון.
(ב) בשאר הפעילויות יידרש תשלום גם בעבור מפגש/שיעור אחד.
(ג) חברותא לא תהיה אחראית על נזק שייגרם למשתתף בשיעור הניסיוןשלגביו הוא טרם הסדיר את התשלום/ההרשמהבכל מקרה עצם ההשתתפות מהווה הסכמה לתנאי התקנון והרישום.
 

27.       הנחות וסבסוד
ישנה אפשרות לקבל הנחה דרך העירייה.   
(א) ישנן הנחות וסבסוד הניתנים למשתתפים מגופים חיצוניים, רווחה, עירייה וכד'. נציג חברותא יסייע למשתתפים בקבלת טופס הנחה ובהפנייתם לגורמים הרלוונטיים לקבלת הנחות/סבסוד/מימון כאמור בהתאם לנהוג ולמקובל, אך האחריות על קבלת המימון תהיה על המשתתף בלבד.
(ב)כל עוד לא התקבל מימון, חובה על המשתתף לשלם תעריף מלא לפעילות.
(ג) החזרים בעקבות המימון יינתנו, רק אם תהיה קיימת יתרת זכות לכל פעילויות המשתתף/המשפחה, ורק לאחר קבלת אישור על גובה ההנחה וקבלת המימון בפועל לחשבון חברותא.
(ד) במידה וניתנה הנחה חריגה, על תנאי או שלא על תנאי, הרי שכל איחור או אי עמידה בתנאי התשלום במלואם(לרבות הסדר תשלום מראש), עשויה לגרור ביטול ההנחה/התנאיולא תהיה למשתתף כל טענה בדבר הסתמכות על ההנחה/התנאי כלפי חברותא והוא יחויב במחיר המלא.
 

28.       תשלומים נוספים
כל עוד לא נאמר אחרת במפורשהתשלום עבור חומרים/ספרים/ביטוח/סיורים/הסעותשמירה וכיוצא באלה ייגבה בנפרדולא ייכלל בעלות הפעילות שתפורסם.
 

29.       פריעת חיובים
(א) באחריות המשתתף לפרוע את כל חיוביו כלפי חברותאגם אם אדם אחר הוא המשלם עבורו על הפעילות.
(ב) מובהר בזאת כי סעיף זה יחול גם על מוסד או גורם חיצוני המספק סבסוד,מלא או חלקי.
 

30.     מדיניות החזרים
(א) החזר, בכפוף לתקנון זה, יינתן בדרך של זיכוי)להשתתפות חלופית/עתידית),או באותו אמצעי תשלום בו בוצע התשלום(אך החזר למוזמן יינתן בשיק).החזרים בכרטיס אשראי יהיו בכפוף למועדי חברת האשראי. 
(ב) מובהר כי שמורה לחברותא זכות הקיזוז, ולא יינתן כל החזר אלא לאחר קיזוז החיוב של המשתתף מכל פעילויותיו, לרבות החובות של בני משפחה אחת(הורים וילדיהם הקטינים המשולמים יחדיו).
(ג) אין ביטול והחזר כספים רטרואקטיבית.
 

31.       איסור ביטול חיוב חד צדדי
(א) לא יבטל משתתף הוראת חיוב באופן חד צדדי(ביטול שיק,תשלום בכ"א).
(ב) במידה והמשתתף הפסיק את פעילותו כדין, גם אז לא יבטל את הוראת החיוב באופן חד צדדי, וההחזר יהיה בדרך של זיכוי מאת חברותאבהתאם לסעיף 25.
(ג)במידה והוראת חיוב עתידה שלא להיות מכובדת, על המשתתף להודיע זאת בהקדם האפשרי לחברותא, ולדאוג לתשלום חלופי באופן מידי, במועדים המקוריים של התשלום.
 

32.       איחור בתשלום
(א) במידה שנוצר איחור בתשלום על ידי משתתף (לרבות ביטול הוראת חיוב או חזרת שיק,( הרי שבאחריותו להסדיר את האיחור בהקדם האפשרי.


)ב)במידה שנוצר איחור של יותר מ30- יום בתשלום עבור פעילות)לרבות חלק מן התשלום),חברותא תהיה רשאית לנקוט אמצעים לגביית התשלום, לרבות פנייה להליכים משפטיים.

(ג) עלויות הטיפול בגבייה ו/או האיחור בתשלום, לרבותעמלות בנק או אשראי,שכ"ט עו"ד, אגרות משפט, אגרות הוצל"פ, דמי פיגור והצמדה וכיוצא באלה – יחולו במלואם על המשתתף ו/או הגורם המשלם.
(ד) אין באמור בסעיף זה כדי למנוע מחברותא להפסיק השתתפות מיד מרגע שנוצר פיגור/איחור בתשלום.
 

ג.הפסקת השתתפות בפעילות

33.       אופן הודעת הפסקת השתתפות
(א) הודעה על הפסקת השתתפות בפעילות תועבר על גבי טופס בכתב חתום על ידי המשתתף/הורי המשתתף לידי מזכירות חברותא.(ניתן לבקש טופס מהרכז/ת(יש לקבל אישור ביטול חוג.
(ב)הודעות בעל פה/בטלפון/דרך המדריך ובכל דרך אחרת לא תתקבלנה, והמשתתף ימשיך להיחשב כפעיל, על כל המשתמע מכך.
(ג) למען הסר ספק, היעדרות ללא הודעה, אפילו ארוכה, לא תיחשב כהפסקה כדין.
 

34.       מועדי ההודעה
(הודעות להפסקת השתתפות בפעילות מתמשכת(למעט מועדוניתתתקבלנה עד ה-20 בכל חודש, עבור החודש העוקב. כך שהחל מה-1 בחודש העוקב תופסק ההשתתפות.


)בהודעה על ביטול השתתפות באמצע החודש ) או אחרי ה-21 בחודש הקודם( תחייב תשלום על חודש פעילות מלא.
)גבחוגים ובכל פעילות שנתית ) למעט מועדוניתמועד אחרון להגשת בקשה לביטול יהיה עד ה-21.03 בכל שנה, לאחר התאריך הנ"ל יחויב המשתתף עד סוף שנת הפעילותסעיף זה לא חל על חוגי מבוגרים.

מי שנרשם לפעילות חוגים כאמור בסעיף (ג(רק לאחר תחילת מארס, יוכל לבטל את השתתפותו עד שבועיים מתחילת הפעילות.
(ה) במועדונית, ניתן יהיה לבטל פעילות בהודעה בכתב, בהתראה של חודש יום מראשכל עוד לא נמסרה הודעה כאמור – ייחשב הילד כמשתתף במועדונית לכל דבר ועניין, ויחויב בהתאם.
(ו)לאחר ה-15.05, לא ניתן יהיה לבטל השתתפות במועדונית
(ז) אין ביטול והחזר כספים רטרואקטיבית.
 

35.       הפסקת השתתפות ביוזמת חברותא
(א) חברותא תהיה רשאית להפסיק את השתתפותו של פעיל במקרה שתתעוררנה בעיות משמעת (לרבות איחור באיסוף)אם התנהגותו לא תאפשר הפעלה תקינה של הפעילות, או במידה שקיימת מגבלה רפואית ש"חברותאלא יכולה לתת לה מענה שיאפשר את המשך ההשתתפות, או תתקשה לענות על צרכיו.
 מובהר בזאת כי גם הפרה של תנאי ההרשמה, הרשמה כוזבת, הפרה של הוראות התקנון, אי תשלום או החזרה של תשלומים מהווה עילה להפסקת ההשתתפות באופן מידי.
(ג) סעיף זה יחול, בשינויים המחויבים, גם על סירוב לקבל נרשם לפעילות, אך חברותא תהיה רשאית שלא לקבל נרשם מסיבות נוספות על האמור לעיל
 

ד. הוראות נוספות לעניין מועדוניות

36.       פתיחת מועדונית
 (א)לא תופעל מועדונית עבור קבוצה של פחות מ-20 ילדים. במידה והוחלט שלא לפתוח מועדונית מסיבה כזאת או אחרת, יודיע על כךהמרכז להורים שרשמו את ילדיהם.
(ב)במקרים מיוחדים בהם יפתח המרכז מועדונית המונה פחות מ-20 ילדים רשאי המרכז בתנאים מסוימים לשקול את המשך הפעלת המועדונית .כמו כן, המרכז שומר לעצמו את הזכות לסגור את המועדונית עקב מיעוט משתתפים, או כל סיבה שהיא בהתראה של חודש מראש.
 

37.       תשלום והרשמה למועדונית
(א) מובהר בזאת כי גם במועדונית/צהרונית ההשתתפות תהיה על בסיס תשלום מראש.
(ב) ההרשמה למועדונית הינה שנתית, למען הסר ספק, לא ניתן לשלם עבור חלק מהפעילות.
(ג) ניתן להירשם למספר ימים קבוע בשבוע ) ימים מסוימים המוגדרים מראש בעת ההרשמה)אם ניתנה לכך אפשרות מעת הרכזת.
 

38.       עניינים הכלולים בתשלום המועדונית
(א) חברותא מבטחת את הילדים המשתתפים במועדונית בביטוח צד ג'. התשלום למועדונית אינו כולל ביטוח תאונות אישיות, ניתן לרכוש דרך חברותא ביטוח תאונות אישיות למועדונית בעלות שנתית של 95 ₪.
(ב) ארוחה ופעילות העשרה (כגון חוגים) הנערכת במועדונית הינן בגדר חובה,ואין אפשרות שלא להשתתף או לא לשלם בעדן.
(ג) תינתן הנחה בסך 5% עבור ילד שני. אין כפל הנחות.
(ד)במקרה של חוב/ פיגור בתשלום למועדונית תופסק השתתפותושל הילד/ה לאלתר.



 

39.       השתתפות חד פעמית
השתתפות חד-פעמית אינה מובטחת, והיא תהיה אפשרית רק בהודעה מספקת מראש ועל בסיס מקום-פנוי, לפי שיקול דעת רכזת חברותא במקום בו מופעלת המועדונית.
|

40.     איסוף בתום המועדונית
(א)ההורים מתחייבים לאסוף את הילד/ה מהמועדונית עצמה (ולא משער בית הספר), לא יאוחר מהשעה 16:30.
(ב)איחורים חוזרים ונשנים יהוו עילה להוצאת הילד/ה מן המועדונית.
(ג)האיסוף ייעשה על ידי אחד ההורים בלבד. בכל מקרה בו ההורים מעוניינים, כי אדם אחר יאסוף את ילדם, עליהם לציין מראש את פרטיו שלאותו אדם, בכתב בטופס (המצוי במשרדי חברותא) ולצרף כנספח לטופס הרישום .לא יותר איסוף של הילד/ה ללא מילוי הטופס כאמור.
(ד)לא יותר איסוף ילד מהמועדונית ע"י אח/ות, מלווה מתחת לגיל 12.
(ד)איסוףילדלהוריםפרודיםו/אוגרושיםייעשהבהתאם להחלטת בית משפט בדבר הסדרי ראיה, יש למסור העתק ממנו מראש למרכז.
 

41.       איחור
איחור באיסוף ילד מן המועדונית יחויב בקנס, תעריפון הקנסות המחייב מפורסם בכל מועדונית, בטופס רישום למועדונית ובמשרדי חברותא.
 

42.     כללי התנהגות במועדונית
(א)במקרים מסוימים של התנהגות בלתי הולמת ו/או הפרת כללי התנהגות ו/או אי ציות להוראות צוות המועדונית ו/או בשל מצב בריאותי, צוות המועדוניתיהיה רשאי ליצור קשר עם אחד ההורים ולבקש לאסוף את הילד/ה לפני סיום הפעילות במועדונית ו/או בסיום הלימודים. במקרה כאמור ההורה מתחייב להגיע , או לשלוח מי מטעמו באופן מידי עם אישור חתום על ידו או שליחת הודעת מסרון.
(ב)המרכז יהיה רשאי להשעות ילד/ה עד 3 ימים בגין התנהגות לא הולמת ו/או אי ציות לנהלי המועדונית וזאת ללא התראה מראש.
(ג)יצוין, כי במקרה של התנהגות בלתי הולמת והפרת כללי התנהגות המקובלים במועדונית תופסק השתתפותושל הילד לאלתר.
(ד)הורים לילד/ה שצמודה לו/ה סייעת אישית בבוקר, עליהם לדאוג לסייעת אישית גם במסגרת המועדונית, ללא סיוע צמוד לא יוכל הילד/ה להשתתףבמועדונית.
(ה)במידה ובמהלך שנת הלימודים אובחן כי הילד זקוק לסיוע או התגלתה בעיה בריאותית כל שהיא יש לנהוג לפי הנהלים המקובלים ב"חברותא".
(ו) צוות המרכז יהיה רשאי להחליט, על פי שיקול דעתו כי הילד/ה אינו/ה מתאים להשתתף במסגרת המועדונית וזאת בשל סיבה התנהגותית ו/או משמעתיתו/או בריאותית ו/או מכל סיבה אחרת שתיראה למרכז.
(ז)במידה והילד/ה מסכן את עצמו/ה ו/או ילד/ה אחר/ת ו/או אנשי הצוות במועדונית רשאי המרכז להוציאו/ה לאלתר ללא הודעה מוקדמת.
(ח)במידה וילד ישחית ציוד או יגרום לנזק כל שהוא בשעות המועדונית ההורים יחויבו בתשלום עבור תיקון או רכישת הציוד שהושחת.
(ט)חברותא שומרת לעצמה את הזכות לבטל הסכם זה עם הורה של ילד במידה וצוות המועדונית יתקשה לענות על צרכיו.
(י)במהלך שעות פעילות המועדונית אין להתקשר לצוות או לילד על מנת לאפשר פעילות שוטפת ורגועה במועדונית ללא הפרעות.
(יא)לילדים לא ניתן להשתמש בטלפונים ניידים בשעת פעילות הילדים.

 

43.       מחלת משתתף
(א) ילד שידוע לגביו שלא יגיע למועדוניתעל הוריו להודיע לאחראית המועדונית מראש על ההיעדרות.
(ב) אין להביא למועדונית ילד החולה במחלה שעשויה להדביקואין להחזירו למועדונית אלא לאחר אישור רפואי שמתיר לו להשתתףאו לכל הפחות 48 שעות מאז שחלפו תסמיני המחלה המידבקת ובאישור הוריו.
(ג) הורה שיש לו ילד החולה במחלה שעשויה להיות מידבקת, יבוא להוציא את ילדו מן המועדונית בהקדם האפשרי, עת יתבקש לכך מאת הצוות במקום.
(ד) משתתף בוגר לא יגיע לפעילות כשהוא חולהאם המחלה עשויה להדביק אחרים או לפגוע בפעילות או לגרום לנזק כלשהו לו או לאחרים.
(ה)שכר המועדונית ייפרע גם בגין ימים בהם נעדר/ה הילד/ה מהמועדונית בשל חופשה ו/או מחלה ו/או כל סיבה אחרת למעטהיעדרות בשל מחלה שנמשכת מעל שבועיים ימים בצירוף אישור רופא.
 

ה. הוראות נוספות לעניין שיעורי תגבור והוראה מתקנת וכל שיעור פרטני כולל נגינה.

44.       תשלום עבור שיעורים פרטניים
(א) עבור שיעורי תגבור והוראה פרטנית יש לשלם מראש על תקופה של שלושה חודשיםבהתאם לתכנית הלימוד )מידע מפורט קיים בנוהל  "כישוריםבמשרדי חברותא).
(ב) את התשלום יש להסדיר עד שבועיים לפני כל תקופה.
(ג) בתום כל תקופה, במידת הצורך, יערך קיזוז בהתאם למספר השיעורים שהתקיימו בפועל.
(ד) ניתן לבטל שיעורים פרטניים עד סוף חודש קלנדרי, הביטול יכנס לתוקף חודש לאחר נכן.
 

45.       איחורים והיעדרויות
(א) תלמיד המאחר לשיעור, לא תהיה אפשרות להשלים זמן זההמורה לא יהיה חייב להמתין לתלמיד המאחר יותר מ-10 דקות לאחר תחילת השיעור.
(ב) הודעה על ביטול/דחייה של שיעור 24 שעות לפני תחילת השיעור לא תתקבל והתלמיד יחשב כמשתתף בשיעוראת ההודעה יש למסור באופן טלפוני לרכזת כישורים או למורה עצמוכל הודעה בדרך אחרת לא תהיה קבילה, אלא אם אישר המקבל את קבלת ההודעה בטרם חלוף 24 שעות לפני תחילת השיעור.
(ג) לגבי שיעור הנערך ביום ראשון או למחרת חג, הודעה שניתנה תוך שעתיים מצאת השבת/חג תיחשב כהודעה במועד.
(ד) במקרה של הודעה שניתנה במועד(לא תוך 24 שעות)יתואם שיעור חלופי במועד אחר.
 

ו.הוראות נוספות לעניין קייטנות ואירועים אחרים

46.       נוהל השתתפות בקייטנה
עבור השתתפות בקייטנה יפורסם נוהל מפורט, בכל הקשור לסדרי ההרשמה והביטולככל שלא פורסם נוהל כזה, או ככל שלא משתמעות ממנו הוראות אחרות, יחולו הנהלים הרשומים בתקנון זה.
 

47.       תשלום לקייטנה
(א) יש להסדיר מראש את התשלום לקייטנה, וניתן לפורסו לשלושה תשלומים שווים.
(ב) תשלום לשירותי ההסעות וכן לצהרונית/מועדונית הקייטנה, ככל שיופעלו,אינו כלול בתשלום הקייטנה הבסיסיוזאת אלא אם פורסם אחרת.
 

48.       שינויים בקייטנה
(א) חברותא רשאית, לפי שיקול דעתה, לבטל קייטנה או חלק מהפעילויות המתוכננות בה, או לשנותן.
(ב) במקרה של ביטול קייטנה או חלק ממנה ביוזמת חברותא, יוחזר הכסף למשתתף/נרשם באופן יחסי לפי תקופת הפעילות.
(ג) בנוסף לאמור לעיל, חברותא לא תקיים קייטנה אם לא יירשמו מספר משתתפים מינימלי הנדרש, ולא תהיה למשתתפים כל טענה עקב כך.
 

49.       מסגרת הפעילות
מסגרת הפעילות בקייטנה תהיה בימים ובשעות כפי שפורסם, וכפופה לשינויים בלתי צפויים או שינויים סבירים אחרים.
 

50.       ביטול השתתפות מטעם המשתתף
(א) ככלל, אין לבטל השתתפות בקייטנה (ובאירועים קצרים אחרים)  במהלך פעילותה (והחל מיום העבודה האחרון שלפני תחילת הקייטנה).
(ב) ביטול הרשמה, על פי הנוהל, שנעשה במהלך תקופת הרישום ועד שבועיים לפני תחילת הקייטנה, יאפשר החזר(בהתאם לנהלים)מלא בניכוי 100 ₪ דמי הרשמה שלא יוחזרו.
(ג) ביטול הרשמה, על פי הנוהל, שנעשה במהלך השבועיים שלפני תחילת הקייטנה, ועד יום אחד לפני פתיחת הקייטנה, יאפשר קבלת החזר של 80%מעלות הקייטנה(בניכוי דמי ההרשמה).
(ד) החל מיום העבודה האחרון שלפני תחילת הקייטנה, במקרים חריגים ומיוחדים, יש לפנות לאלתר לרכזת חברותא, בבקשה לביטול ההשתתפות.ההתחשבות בביטול אינה מובטחת, היא תהיה על פי שיקול דעתה הבלעדי של הנהלת חברותא, בהתאם לנימוקים אובייקטיביים המגובים במסמכים ככל האפשר, ובכל מקרה ההחזר לא יעלה על 80% בהתאם לתקופה היחסית, ובניכוי דמי ההרשמה
 

51.       רישום על ידי גוף חיצוני
חברותא אינה אחראית על סדרי רישום (לרבות ביטוליםתשלומים והחזרים) לקייטנות ולאירועים אחרים, אשר מנוהלים באחריות מועדוני צרכנים או רשויות שונות, וכפופים לנוהל הקיים בהם.
 

52.       אירועים נוספים
(א) נוהל השתתפות בכל אירוע אחר, לרבות פעילויות חד פעמיות, סיורים,וכיוצא בהם – יפורסם בנפרד.
(ב)ככל שלא פורסם נוהל, או במידה שלא פורט עניין מסוים באותו הנוהל – יחול הנוהל הכללי והתקנון, בשינויים המתחייבים בהתאם לאופי האירוע.
 

הנהלת עמותת חברותא, יולי  2016

 

ט.ל.ח